Men jävla Spanien

Det går nog inte berätta med ord hur bitter jag är över att Spanien vann igår, ja tror jag hatar Spanien alltså. Men Holland kommer vinna, eller hur? Spanjacker blir ju så fruktansvärt malliga. Igår var jag hos en rekryteringsfirma som rekryterar inom Media och marknadsföring, det är tufft på jobbmarknaden just nu men med tanke på att jag har en bra engelska så ska det nog ordna sig för mig också. Problemet med mig är att jag vill att allting ska hända så snabbt, jag vill vara chef nästa vecka men jag måste inse att det är omöjligt och att jag som de flesta andra måste arbeta mig från botten och klättra uppåt på stegen. Jag ska jobba hårt för att inte bli rastlös, jag har varit på mitt jobb i 3 veckor snart och jag känner redan att jag behöver lite nytt, en ny utmaning att hugga tag i helt enkelt. Resten av veckan ska jag ägna mig åt att lära mig själv att slappna av. Nu kära vänner ska jag stoppa i mig lite gröt innan jag ska till banken och öppna bankkonto, fick tid igår till 9.30. Efter det ska jag gå och simma och se vad ett medlemskap på gymmet kostar och sedan är det dags för jobb,, tjoohopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0