Lantchips

Hold your horses nu känner jag mig stressad, sitter och slänger i mig en lunch bestående av massa sallad, pasta, svamp och crabfish. Jag funderar om det är tallriken som är liten eller om det är min portion som är för stor. Jag har iaf haft en trevlig förmiddag i Hammersmith, har shoppat en klänning, svarta ballerina och lite inredning till rummet. Mitt rum är minimalt och luktar sommarstuga med vita väggar så jag har tänkt att inreda med ljusrosa, grått och vitt i lite lantlig atmosfär. Jag ska ta bilder sen på vad jag har köpt så ni får se, men nu har jag bara tid att bjuda på bilder på det bästa jag hittade idag.


Jag hittade en inredningsbutik i Hammersmith som heter Tiger där de hade lite skandinaviskt tilltugg. Så detta fick följa med mig hem idag.. funderar på en kväll framför teven med chips och te :P


Om man stödjer SOS barnbyar samtidigt som man äter chips kan man göra det med GOTT samvete ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja tiger är danskt så där kan man hitta lite roliga saker från skandinavien :)

2010-07-09 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0