Jag varnar er

Jag måste vara den värsta personen att dejta någonsin, jag kan inte låta bli att visa hur ointresserad jag är.. Jag har dividerat med mig själv hela dagen huruvida jag skulle dyka upp på kvällens dejt eller inte. Dejten var satt till kl 20.00 och efter jobbet gick jag och satte mig på Starbucks med en Chai Tea Latte mitt stora beroende och läste i min nyfunna bok "I heart New York" som jag fick tillsammans med tidningen Glamour. Jag blev nästan på lite bättre humör efter mitt tea så jag bestämde mig helt enkelt för att acceptera en gratis måltid och ett glas vin. Strosade runt lite på Debenhams och House of Fraiser och fantiserade om min kompletta garderob jag ska köpa när jag fått drömjobbet. När klockan började närma sig 20 fick jag ångestattacker och tänkte nä fy fan nu åker jag hem och svarar inte i mobilen när han ringer och frågar mig vad jag är men eftersom jag är alldeles för trevlig så släpade jag fötterna bort mot Oxford Circus. Precis när jag skulle korsa gatan fick jag kalla fötter typ som man kan få när man ska gifta sig, jag ville springa därifrån men mina fötter vägrade byta riktning. Så fort jag fick syn på honom förbannade jag mina fötter för vad de gjort för mig. Jag gillar inte att dejta killar som uppenbarligen tycker om mig lite för mycket. Eller okej, jag gillar inte att dejta alls. När vi satt oss inne på den italienska restaurangen funderade jag allvarligt på att låtsas gå på toa och springa där ifrån, men som sagt så otrevlig är jag inte.
Jag åt en sallad och ett glas vin, jag petade i mig 5 salladsblad, lite bläckfisk och tre räkor sen förmådde jag fan inte äta mer för jag trodde jag skulle kräkas. Jag mådde dåligt över att han tittade på mig, han åt mig med blicken. Är det nåt fel på mig? 40 minuter senare tackade jag för mig, han betalade notan sen gick jag snabbt därifrån.

Det finns vissa regler om man nu nödvändigtvis vill dejta mig:

  1. Håll mig inte i handen (så länge jag inte ger dig handen)
  2. Håll för guds skull inte om mig (jag tappar andan)
  3. Titta mig inte i ögonen (det får mig att känna mig obekväm)
  4. Föreslå inte på andra dejten att vi ska åka till Turkiet tillsammans
  5. Fråga inte när du får träffa mig nästa gång (vill jag se dig så hör jag av mig)
  6. Kalla mig inte för darling (jag har faktiskt ett namn)

Listan kan göras lång men jag måste faktiskt gå och lägga mig, har en spännande dag framför mig i morgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0