Jag antar utmaningen...

Min stora förebild Stina har utmanat mig på sin blogg. Jag älskar ju utmaningar så självklart gör jag allt som står i min makt. Reglerna är enkla, först ska man skriva 6 bra saker om sig själv, varför just 6 vet jag inte och sen ska man lägga upp en bild som man tycker om. Are you ready?! 

- Jag har en stor vilja att lyckas med allt jag gör

- Jag är bra på att uppmuntra mina nära och kära och ge dom en extra klapp på axeln när det behövs

- Jag har en kropp som fungerar och som ska bära mig genom livet

- Jag ar en otroligt stark människa trots alla tidigare motgångar

- Jag är spontan

- Jag älskar att leva


Jag valde den här bilden för att det var en av de härligaste dagarna i mitt liv. Segling på medelhavet, Harry Potter på soldäck, vad mer kan man begära? Bilden är tagen från min och Annas semester i Turkiet förra sommaren.

Om ni inte har läst Stinas blogg så tycker jag att ni ska göra det! Hon är som min egen Blondinbella fast bättre. Ja, jag erkänner att jag läser Blondinbellas blogg, jag älskar att läsa om drivna tjejer och det går inte att förneka att Blondinbella är en driven och framgångsrik människa. Samma sak gäller Stina, hon är enormt driven och har varit en inspirationskälla för mig under alla mina studieår i Sverige då jag bara längtat efter att flytta tillbaka till London. Kan hon så kan jag!

Nu har jag slurpat i mig två koppar te och kämpar mot en urinblåsa som snart spricker, spring Angie, spring!


Kommentarer
Postat av: Dena

you picture relaxation here. Wonderful!

2010-07-18 @ 14:55:24
URL: http://beingdena.wordpress.com
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Men tack sa fint du skriver! Jag blir verkligen jatteglad :)

2010-07-18 @ 21:29:22
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0