Ingen finansmarknad för min del

Jag har nyss fått feedback från jobbinterjun jag var på i måndags. Det var bra feedback, I did the interview well men jag hade inte relevanta kunskaper. Och det förstår jag så det är inget att gråta blod över, de andra kandidaterna hade finansutbildning så vem som än fick jobbet förtjänar det. Jag är nyss hemkommen från en intervju som Online Marketing Assistant för ett välkänt företag. Jag tyckte jag skötte mig bra på intervjun så antingen på fredag eller måndag får jag besked. Intervjun kändes avslappnad och inte alls så konstlade som de kan vara ibland. Det var två intervjuare och vi skrattade tillsammans och kom in på Harry Potter och marathon löpning mitt emellan allt marknadsföringsprat. Det är så en intervju ska gå till! Företaget verkade överlag vara ett ungt företag med en avslappnad atmosfär. Jag hoppas att jag lämnat ifrån mig ett avtryck där! Vad är flera års erfarenhet om man jämför med min karismatiska personlighet ;)

Efter intervjun köpte jag med mig en soppa från Pret som jag avnjöt i solen, lite varmt för att äta soppa kanske.. Ikväll har jag blivit inbjuden till ett event av en mina recruitment agencys, de ska utnämna The temper of the year. Alltså den av deras kandidater som gjort ett bra jobb över året. Lite mingel med dricka och tilltugg kommer bli riktigt trevligt =)


Jag sprang in på WHSmith och köpte en bok, kände för en riktig chic-lit bok idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0