I väntan på...

att ägget ska koka så sitter jag och slökollar på Big Brother, kanske borde börja följa det? Jag skulle lätt kunna tänka mig att vara med i bb. haha vilken jävla underhållning jag skulle vara :P Jobbet gick smärtfritt idag, vi hade dock en svår quota som gjorde att tiden gick lite segt. Jag ska njuta av en härlig bönsoppa och två mackor, en med ägg och en med avokado. Jag måste få i mig lite fett. Jag har ätit alldeles för dåligt sen jag kom till London, kan bero på att jag inte tränat så intensivt som jag brukar göra så då tappar jag aptiten. Så nu blir det skärpning på matfronten, jag vill inte riskera att tappa bröst och rumpa. Åååå mitt favoritprogram började på tv nu, the sex education show haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0