Goa pengar

Inser ni hur fabulöst det är att få betalt för att skriva? Jag som älskar att skriva! Men inser ni hur pinsamt det var när jag var tvungen att erkänna att jag är en PC-user och fattar noll när jag knapprar på en Mac? Jag fick nästan lite panik när jag gled in på kontoret vid Oxford Circus i morse och blickade ut över ett hav med Mac, jag fick ett återanfall från när jag pluggade Reklamproduktion och var tvungen att genomlida en halv dag i Mac-sal och försöka lära mig Indesign och gud vet vad. Det var en av de hemskaste dagarna av mitt liv. Om någon vet vart jag kan hitta en bok, Mac for dummies, så är alla tips välkomna. Hur som haver så trivs jag med att jobba på detta projektet. Jag satt i mitt lilla hörn med min MacBook och skrev så att fingrarna glödde. Gud vad jag skulle vilja jobba med PR någon gång i framtiden. Åh jag har världens bästa idé, men den måste jag hålla hemlig så att ingen tar den ifrån mig ;) Det handlar om att skriva iaf..

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och käka lite pop corn och ladda inför en ny jobbdag!


haha

Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Ok, nu ar det sa att jag har varit i mediabranchen i 5 ar och jag kan erkanna att jag fortfarande bli kalsvettig nar jag ser en Mac. Och da har jag anda vuxit upp med Mac:ar till viss del...



Se nej, vissa a inte Mac- manniskor helt enkelt!



Min basta ursakt brukar vara att MS Project inte fungerar sarskilt bra pa Mac och som projektledare sa ar det ett 'vital tool' och darfor maste jag 'tyvarr' halla mig till PC.



Sa det ar bara att hitta en bra ursakt som far dig att se ut som ett proffs ;)



Lycka till med projektet btw!

2010-07-26 @ 23:23:19
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0