Eclipse

Åh vilken toppen dag jag haft idag! Vi blev klara med projektet för eu kommisionen idag, Reinfeldt hade varit stolt över mig.. Efter jobbet gick jag och min underbara danska vän Rikke till en kinarestaurang och avnjöt den godaste måltiden på länge. När vi ätit oss riktigt mätta mötte vi upp hennes man och gick till bion för att se Eclipse. Givetvis är boken bättre men hey man kan ju knappast klaga när Robert Pattinson är på duken? Så nu har jag äntligen sett den, nu ser jag fram emot att Harry Potter ska ha premiär i November. Jag längtar nog fan ihjäl mig. Jag bläddrade lite i Financial Times på vägen till jobbet idag och tro det eller ej men finansmarknaden verkar ju intressant.. ända tills jag kom till börsnoteringarna där jag inte fattade nånting, det är ju bara massa siffror. Hur ska jag lära mig allt tills på måndag då jag ska på intervju?


hehe Saga kommer mörda mig när hon ser att jag lagt upp denna bilden på henne :P Hon kom och kröp upp i min säng i morse när jag gjorde mig redo för jobbet, so sweet :)


Financial Times i högsta hugg och sekreterarknut på huvudet höhö


Kommentarer
Postat av: Anonym

had a really nice evening :) hope to see you next weekend.. sleep nice sweden :)

2010-07-18 @ 00:44:45
Postat av: Angelica

hehe ohhhh Denmark u r so cute ;)

2010-07-18 @ 00:47:30
URL: http://mindthelondoner.blogg.se/
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Utmaning pa min blogg eftersom du ar en av de senaste att kommentera!

2010-07-18 @ 01:13:44
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0