Drinkbitch

Men god morgon allesammans! Gårdagens dejt slutade med att jag kom hem nu på morgonkvisten, haha. Han var tvungen att åka och öppna sin lilla butik i Notting Hill så jag fick mig en liten roadtrip i morse i hans van. A man with a van haha.

Date: I will close my shop 21 a clock where can we meet darling?
Jag: You tell me! And please dont call me darling..
Date: at 22 Oxford Street underground station next to Nike town, ok?
Jag: Ok sounds good and dont forget to buy me a bunch of roses

Jag älskar att man arrangerar "dejter" via sms nu för tiden. Tänk vad romantiskt det måste ha varit förr i tiden när det inte fanns några telefoner, när riddarens personliga assistent kom ridande i full galopp för att lämna en liten lapp till den unga damen från riddaren.. "vi ses ikväll vid skymningen under stora körsbärsträdet". På den tiden hade man ju heller inga klockor, det kunde vara lite klurigt ibland när man råkar ta fel på skymning och en sol som går i moln. Dock var det ingen riddare jag gick ut med det var en halvtysk från Turkiet (vad är grejen med mig och tyskar egentligen?) som kom 10 minuter för sent till vår dejt och dessutom utan mina rosor. Det här kommer aldrig sluta bra tänkte jag när det inte ens började bra. Det var nästan ett sånt där ögonblick då jag hade velat skicka ett sms till Saga och be henne komma och rädda mig typ som "Ååå Angelica kul att se dig här". Men jag bet ihop och vi gick till Tiger Tiger för lite vin, han hatar vin btw vilket är ett stort minus. Mitt enda syfte igår var ju att fördriva lite tid och dricka gratis drinkar, det funkade och jag fick tillochmed £10 inträdet betalt. Haha jag kände mig så elak när jag hör tjejen vid dörren säga att det kostar £10 per person varav jag låtsas att jag inte hörde och börjar bläddra i en broschyr. Jag visste ju från början att han tänkte betala men usch så pinsamt det är när man får allt betalt, jag skämms. ´Ska jag vara ärlig så hade jag ganska trevligt med honom, annars hade jag kanske inte suttit här på morgonkvisten och fortfarande känna doften av hans parfym på mina fingertoppar. Angelica din skunk, ta en dusch.


Jag slängde i mig en frukost på Pret, kan inte få nog av deras fräscha mackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0