Det får nog fan bli en belöning..

Jag är en sån som aldrig och då menar jag verkligen aldrig kommer att köpa en väska från Louis Vuitton eller ett par ballerina skor från Gucci. Jag tycker inte om deras loggor helt enkelt. Men något som jag skulle vilja ha och som jag kommer att belöna mig med när jag fått ett jobb, alltså nu menar jag inte extraknäcket för MTV utan ett mer stadigt jobb är ett par pumps från Christian louboutin. De får kosta exakt hur mycket de vill, jag ska ge dom till mig själv i belöning för att jag varit så duktig på att söka jobb, de skulle även kunna fungera som en försenad examenspresent till mig själv. Jag förtjänar ett par skor från Louboutin! Håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jodå, jag håller med, och jag vill också ha!

2010-07-24 @ 17:14:56
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0