Dessa livräddare alltså

Jag skojade mest om att jag skulle mingla med Matthew, en av livräddarna vid simbassängen på gymmet, minglet ledde in till ett omklädningsbås. Kan inte alla karljävlar försöka hålla tassarna borta från mig? Inte ens till gymmet kan man gå längre. Några avkopplande längder i bassängen var allt jag bad om, dock blir det inte så avkopplande när man har X antal ögon som följer minsta rörelse jag gör. Det känns som att jag lever i en riktigt kass high school film med ett halvdåligt försök till att förföra mig i ett omklädningsbås. Jag tycker det är lite oprofessionellt av livräddarna att ragga på gymbesökarna. Men jag är inte bitter ;) I will call him when I need him so to say, lalala..

Jag har signat upp för en provvecka på gymmet för endast £7, sedan ska jag bli medlem på heltid. Mark, en av instruktörerna på gymmet visade mig runt hela anläggningen, asnice ställe med bra workout classes, badmintonbanor, utomhusbana, inomhus track och lite dittan och dattan. Mark frågade om jag tänkte bli medlem på gymmet efter provveckan och att han isf måste ta mitt nummer så att han kan ringa mig så att vi kan disskutera det vidare.. Inte tänkte jag på att han knapprade in mitt nummer i hans privata mobil, och det faktum att jag redan var registrerad i receptionen så de redan hade mitt nummer..
En halvtimme senare får jag ett sms:

How did the bookin on for the class go love? Mark
Nämen så gulligt att han bryr sig om jag klarade boka Body Pump för imorgon, haha. Vi har en date inbokad nästa vecka. Det är ju det jag säger, jag befinner mig i en High School film, en mindre romantisk sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0