Crowded Portobello

Jag borde få betalt för att guida spanska turister i Notting Hill, eller så kanske jag borde sluta se så världsvan ut ;) Det är ju trots allt mina gamla områden så jag kan varenda gata från mitt år där. Men varför har ingen berättat för mig att jag bor så nära Notting Hill nu? Det tog ju bara 20 minuter med bussen, och jag som aldrig åker buss trodde för ett tag att jag somnat och vaknat upp 2 timmar senare. Knappast att jag klagar iaf :P Efter lite armbågande (läs mycket) genom Portobello Road och lite antiktittande mötte jag upp Saga för lunch vid Notting Hill Gate. Det blev en sushi för min del, helt gudomligt som senare avrundades med italiensk glass, jag har verkligen tjatat om italiensk glass i en vecka nu. Jag har lyckats skaffa en ny vän idag. Saga ska jobba ikväll så jag var ju tvungen att hitta någon annan liksom. Han hade en butik på Portobella Road där Saga köpte en röd ormskinnsväska. Jag trodde för ett ögonblick att jag skulle strypa honom när han vägrade sluta flirta med mig. Han frågade när han fick se mig igen,, absolut aldrig sa jag och gick ut med hans visitkort som han passade på att trycka ner i handen på mig. Efter en andra tanke tänkte jag att det kanske inte vore helt fel att gå ut för en drink ikväll. Jag gick tillbaka och gjorde planer med honom för ikväll. Om vi säger så här, han får fan betala, jag ska dricka det dyraste vinet. I vanliga fall vägrar jag låta killen betala men nu är fallet annorlunda. Han vill ha mig men jag vill inte ha honom, allt jag behöver är någon som undehåller mig för en kväll.


Dessa turister alltså, de går på en ankrad allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0