BodyPump

Jag kan inte beskriva med ord hur skönt det var med ett rejält träningspass, jag längtar efter träningsvärk imorgon. Och yes jag erkänner, jag har fortfarande inte duschat, jag älskar att ha på mig svettiga träningkläder. Det får mig att tänka tillbaka på min tid när jag bodde hos Becca, vi duschade endast på fredagar och då har vi varit på 5 spinningpass innan det. Men vi är tjejer, då luktar man inte svett. En annan av livräddarna kom fram till mig efter passet och sa "I think I recognize you,, you use to be in the pool, right?" Då svarar en svettig och flirtig Angelica "Yeah that´s right, but now I´m not wearing a bikini, maybe that´s why you r not sure if u recognize me ;)" Om jag "bekantar" mig med samtliga livräddare och instruktörer på gymmet så kanske jag kan få reducerat pris, höhö.

Oh btw kära vänner i Sverige, pundet är snuskigt lågt, 11.21 ligger det på. Åk till england för tusan!
Ikväll är jag bjuden på middag hemma hos Rikke och hennes karl så nu ska jag fixa mig lite och försöka hitta snabbaste vägen till Watford som ligger utanför London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0