Bankärenden och poolragg

Sådärja nu har jag ett bankkonto, nu ska jag bara vänta på att en delivery man ska leverera mitt kort, check häfte och lite annat inom en vecka. Jag öppnade bankkonto på Lloyds, det kostar fan £7 i månaden, men då ingår lite försäkringar, typ rese och mobilförsäkring. Nu när jag har ett bankkonto kanske jag skulle skaffa mig en duglig mobil kanske? Jag vill hellst ha abonemang nämligen,, Iphone eller Blackburry? Thats the question.. Måste ringa 3 och säga upp mitt abonemang hos dom, befarar dock att jag har typ ett halvår kvar på bindningstiden. Det var fan en process att öppna bankkonto, tror det tog 25 minuter, banktanten ställde tusen frågor typ, hon ville bland annat veta min mammas flicknamn, hur random är inte det? Haha jag fick dock en blackout och svarade fel, jag svarade Kalrlsson istället för Janehed, men hur viktigt kan det vara?

Oh well, efter banken tog jag några riktigt sköna längder i simhallen, jag älskar att simma, det är så avslappnande. Det känns dock lite obehagligt när alla livvakter och simskolelärare spanar in mig från topp till tå, okej att jag är fullt medveten om att alla flirtar i england men nån måtta får det fan vara. Jag kan inte hjälpa att jag är snyggast i simhallen men fan jag känner mig lite obekväm när jag står där typ halvnaken och alla vänder blicken efter mig.

Nu ska jag och Saga se på en liten dokumentär om Eclipse som har premiär imorgon :)


Det blev en rejäl lunch idag :) Så nu överlever jag jobbet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0