Are there any problem?

Jag sitter och går igenom en lång lista som jag fick av min rekryterare med frågor som kan komma upp under intervjun imorgon. Jag har kollat igenom företagets hemsida in i minsa detalj, jag vet allt och lite till. Så känns det just nu iaf, sedan vet jag att imorgon kommer jag få en blackout om de frågar vad jag vet om företaget. Det är så många begrepp som måste fastna i mitt huvud, jag har inte läst några finanskurser under min högskoleutbildning så jag måste lära mig grunderna om trading, betting and stocking tills imorgon. Ju mer jag läser om det, desto mer sugen blir jag på en karriär inom finans.
Medans jag sitter här med listan på frågor kom jag på ett nytt ordspråk, ja alltså ett sånt där ordspråk som skulle få både Winston Churchill och Sigmund Freud att blekna bort i historieböckerna. 


I don’t believe there are any problems that cannot be solved, there are solutions for everything; you only need to find the right solutions.
    
                                          Angelica Karlsson



Kommentarer
Postat av: soffan

hahaha du är den roligaste människan som finns! Lycka till imorgon!

2010-07-18 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0