Världens bästa chef!

Vaknade pigg och fräsch i morse, åkte till jobbet, babblade med mina kära kollegor, åt en jättegod soppa till lunch och dessert efter det också. Stojade och stimmade med en kollega efter lunchen innan jag gick tillbaka till mitt skrivbord och satte mig bakom datorn redo att previewa Svenska Hollywoodfruar. Då helt plötsligt slog det till, jag tappade synen, allt blev helt suddigt, jag kunde inte se klart och hela rummet började snurra. Det var så obeskrivligt obehagligt så att tillochmed nu när jag skriver om det mår jag dåligt. Min kollega som sitter bredvid mig, han hämtade vatten och tvingade i mig choklad ifall att det skulle vara ett blodsockerfall. Själv tror jag alltid det värsta, stroke, hjärnblödning, eller vad som helst. Det blev bara värre och värre, kändes som att jag skulle kräkas och var tvungen att gå ut i kylan och hämta luft. Det suddiga framför mina ögon vägrade försvinna, jag kunde inte gå rakt, det kändes som om att jag skulle falla ihop i en hög. Min chef såg att jag mådde otroligt dåligt och ville inte låta mig åka hem med tåget utan beställde en taxi åt mig på företagets bekostnad, så himmla omtänksamt av honom.

När jag kom hem hade yrseln försvunnit och jag hade en enorm huvudvärk istället. Det känns som att jag har feber men jag har ingen termometer så jag kan inte kolla. Sov en stund och nu mår jag lite bättre, förutom febern och lite lätt illamående. Typiskt att min sista dag på jobbet innan semestern skulle sluta så här, hann ju inte ens önska mina kollegor God Jul! Jag hoppas att jag mår bättre imorgon då jag flyger till Sverige. Borde packa väskan men har ingen energi.

Jag tycker lite synd om mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0