Tandlossning

Det händer väldigt ofta att jag drömmer om att jag tappar tänderna, jag kan vakna med känslan av att ha en tand som rullar runt i munnen på mig, jag får panikkänslor så inse vilken lättnad det är när jag vaknar och känner med tungan att alla tänderna sitter kvar. Jag var tvungen att googla på "drömtydare tappa tänder". Tydligen är det ganska vanligt att drömma om och det betyder att en stor förändring i ditt liv kommer ske. Undra vad som kommer ske i mitt liv, jag dör av nyfikenhet. Jag tror snarare det är en oro över att jag inte varit hos tandläkaren på två år och att jag befarar att jag har ett hål som måste lagas och att jag måste punga ut hutlöst med pengar. Jag har bokat tid hos folktandvården hemma i Sverige, jag litar inte på tandläkarna i London. Alltså, jag kan typ se hålet så jag är förberedd på det värsta.

Nu goda vänner ska jag ta på mig lite kläder, titta ut genom fönstret och se vad det är för väder och sedan åka till Oxford Street och handla julklappar. Inget jag ser fram emot direkt, trängsel och köer, blä.


Efter jul ska jag tametusan signa upp på pineapple dansstudio, jag saknar dansen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Min kompis Lollo brukar också drömma att hon tappar tänderna :P jag har aldrig gjort det.

Visste du förresten att det går ett program på 5an om pinapple dansstudio? :P

2010-12-19 @ 12:43:30
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0