Ta en break, ta en kitkat

Gomorron all goingar! Jag råkade visst ta en liten bloggbreak, det händer inte så mycket i mitt privatliv just nu, händer det något så är det jobbrelaterat och jag skriver gärna inte om mitt jobb i bloggen. Hur som haver så har det varit mycket partajande, hade julfest med min avdelning i måndags på en lebanesisk restaurang med både magdansös och secret santa. Nästa torsdag är det den stora julfesten med hela företaget, jag ska dricka gratis vin tills det rinner ur öronen på mig. Påminnelse till mig själv, jag måste köpa ett strykjärn, har en svart partyblåsa och ett lucialinne att stryka. Vi har haft två övningar i det hemliga konferensrummet inför luciatåget på måndag. Jag ska tralla hela helgen nu så jag kommer ihåg texterna, känns som världens längsta luciatåg.

Vädret har blivit lite mildare här i London, snön har smält bort iaf. Mitt största skräckscenario är att det kommer komma en snöstorm lagom till jul som kommer göra så att alla flyg ställs in och jag måste fira jul alldeles själv i London. England vet nämligen inte hur man handskas med snö. Två centimeter på marken och det är KAOS.

Nu ska jag ladda inför ett body pump pass! Tjooolahopp.


Jag och Alexander förra julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0