Stryk ska den ha

Jag är i strykartagen minsann, jag köpte världens billigaste strykjärn idag för £3.50 så att jag kunde stryka mitt lucialinne till imorgon. Nu ska jag bara öva lite till på sångerna sedan är jag förberedd för att göra succe. Jag ska ha elektriska ljus i håret haha, jag kommer se ut som ett barn. På tal om barn så sprang jag in en snabbis på Primark idag på Oxford Street och fyndade på barnavdelningen. Jag hittade ett par bruna kängor för bara £4 och fem par vita strumpor med hjärtan på för bara £2. Man kanske borde besöka barnavdelningen lite oftare? Barn är ju så feta nu för tiden så jag kanske tillochmed får på mig deras kläder. Seriöst så såg jag faktiskt en femåring i simhallen en gång som tamefan var tjockare än mig, hon fick mig för ett ögonblick att känna mig som en fotomodell.

Jag är fruktansvärt stel i kroppen efter gårdagens bodypump och jag kommer förmodligen vara ännu stelare imorgon efter dagens boxercise. Jag var på ruggigt grinigt humör idag och det var fan nära att jag boxade instruktören i nyllet, jag vill inte bli kallad för IKEA, kan han inte kalla mig för Volvo eller Absolut vodka istället? Det skulle kännas mer som jag,, haha Volvo = jag rullar.


Inte en enda skrynkelirynka syns på den. Saaaanktaaaa Luuciiiiaaa!!!!


Dagens fynd på Primark!

Kommentarer
Postat av: Stella Crawford

SÄLJER lösögonfransar och MYCKET MER i min bloppis

10 pack för ett OTROLIGT PRIS!

JULKLAPPSTIPS, JULFIN, VAR SNYGGAST på NYÅRSFESTEN !

http://stellacrawfords.blogg.se/

2010-12-12 @ 19:49:43
URL: http://stellacrawfords.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha, jag köper ofta kläder på barnavdelningen. Det man dock får se upp med lite extra är att axlarna passar i skjortor och tröjor, men annars brukar det funka finfint. Billigt och bra! :)



Skorna var verkligen jättesnygga! Får kolla efter dom på Primsan nu när vi åker till Skottland över jul! God jul förresten!

2010-12-13 @ 07:05:43
URL: http://www.lillalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0