Pool-raggning

Gick till gymmet för att simma, när jag väl kommer fram efter att pulsat i all snö på trottoarerna så säger den ofantligt snygga killen i receptionen att poolen stänger om 30 minuter pga dåligt väder och brist på personal. Dåligt väder? Lite minusgrader och kristallgnistrande snö kallar jag för vackert väder. Nåväl, 30 minuter är ju bättre än inget tyckte jag och småsprang in till omklädningsrummet för att slita av mig kläderna, bikinin hade jag under så det gick snabbt. Struttade ut till poolen som till min stora förvåning var helt tom, jippi här ska det simmas som aldrig förr tänkte jag. Tji fick jag när en ur personalen kom fram och sa att poolen redan hade stängt. Typiskt. Fortfarande med humöret på topp tog jag på mig kläderna igen och gick ut till receptionen och förklarade besviket för honom att jag tog av mig alla kläder helt i onödan och måste nu gå ut i kylan igen.

När jag kommer hem har jag fått ett mail på facebook av killen vid poolen (yes, han addade mig på facebook för nån vecka sen när han skulle skicka en länk till mig).. Okej, jag kanske borde dra den historien lite kort också. Den här snubben kom fram till mig på gymmet för nån vecka sen och var helt hundra på att han sett mig i ett klipp på youtube dansandes på en koncert i Dublin. Haha jag misstänker att det var ett dåligt raggningsknep bara och att få min mailadress höhö (funkade ju iochförsig). Hur som haver så skrev han att jag ser väldigt bra ut och att han vill ta mig ut på middag eller en kaffe. Tydligen är jag snygg i bikini *host, host*. Jag ska gå på en date med honom efter jul, enbart för att ha något kul att blogga om.



Första bilden är jag helt medveten om att jag tog, andra bilden tog jag av misstag med webcamen när jag så sexigt jag bara kunde kröp efter mobilen som vibrerade på andra sidan sängen. Jag tyckte dock att den blev ganska så estetiskt snygg med de roliga inställningarna så den fick sig en liten plats i bloggen ;) höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0