Kortbrödsfingrar

Haha vilken underbar översättning jag fick till i rubriken. Om jag någonsin skulle dö av fetma skulle nog shortbread fingers vara orsaken, jag kan inte sluta äta dom. Hur kan mjöl, socker och smör vara så gott?! Och hur kan de innehålla så många kalorier!? Ett finger innehåller typ 100 kalorier, äter jag 10 vilket jag lätt kan göra så har jag fått i mig ett halvt dagsbehov. Helt fantastiskt! Tur att man tränar med jämna mellanrum. På tal om träning, satan vilken träningsvärk jag har i mitt vänstra ben från mitt vilda dansande på julfesten i torsdags. Man kan ju undra hur jag dansar egentligen, på ett ben? Kul hade jag det iaf! Haha och bjuder på mig själv gör jag ju gärna också. Mitt företag borde vara glada över att de har mig ;)


Jag sitter i sängen, äter shortbread och försöker tina min frusna kropp. Jag har nämligen varit på Winter Wonderland i Hyde Park med en kollega och hennes vänner, jag höll på att frysa fötterna av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0