Favoritord på Facebook

Jag hittade en rolig applikation på facebook som sammanställde de vanligaste orden jag använt i min statusuppdatering. Och tro på fan, de stämmer nog!



Jag undrar i vilka sammanhang jag använt ordet ligger i min statusuppdatering. Snön ligger vit på marken, eller vad? haha jag älskar de udda orden som jag slängt ut mig. Kan inte alla som också har en blogg göra den här applikationen på facebook och sedan lägga ut den på bloggen? Jag vill se era statusar! Glöm inte att lägga in er länk i kommentarsfältet. Jag behöver något roligt att läsa =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Får väl slänga upp min bild på bloggen också då ;P

Har faktiskt inte kollat på programmet så jag vet inte om det är bra eller inte hehe

2010-12-19 @ 17:24:19
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Lollo

kolla in mitt resultat om du vill !

2010-12-19 @ 18:11:47
URL: http://lolous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0