Babyboom

Fy sjutton vilka mardrömmar jag haft inatt, jag har drömt att alla runt omkring mig och även de som inte är runt omkring mig är gravida. Ja för mig är graviditeter mardrömmar, jag tycker gravida magar ser läskiga ut och jag tycker bebisar luktar illa. Det kanske inte är någon hemlighet att jag inte är världens mest barnkära människa, jag tycker bara om Alexander. Min andra brorsson har jag ju inte träffat än så än så länge kan jag inte yttra mig om det =) MEN snaaart är det juuul! Tredje advent idag, woop woop. Det ska jag fira med ett kokt ägg på italienskt bröd och en skål havregrynsgröt. Den värsta delen av min mardröm var att jag drömde att min mamma väntade tvillingar och att den ena stack ut genom min mammas nacke men tydligen var det helt normalt.


Alexaaaaander!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0