Årets sista inlägg

Det har inte blivit någon uppdatering nu under min julsemester i Sverige, men gudarna ska veta att jag lever! Jag har sysselsatt mig med att äta och röra på mig så lite som möjligt. Ve och fasa, tänk om jag får kärlekshandtag på kuppen, tack tomten. Hur tusan ska jag komma i nyårsblåsan imorgon?! GULP! Nyårsafton ska firas i Göteborg tillsammans med Cissi och hennes vänner på Sticky Fingers. Jag längtar efter ett kallt glas vitt just nu. Ska ta bussen till Göteborg imorgon på förmiddagen så nu måste jag packa väskan och sova. Nästa gång jag uppdaterar är jag tillbaka i London och det är nytt år. Vart fan tog det här året vägen?!


Min bakdel nyårsafton 2009/2010

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0