Vargar och Rumäner

Usch vilka mardrömmar jag haft inatt, jag drömde att jag sov ute i en jävla hammock och rätt som det var så kom en varg fram ur buskarna. Den hann inte bita mig för jag vaknade med ett ryck och var tvungen att tända lampan för att försäkra mig om att han inte var i rummet. När jag väl lyckats somna om igen drömde jag att en av mina rumänska vänner från min studieperiod i Tyskland vägrade skeda med mig. Jag vet inte vilket som var värst, vargen eller rumänen..

Det verkar som att solen har tittat fram idag, borde verkligen passa på att få lite sol på mig, så blek som jag är nu har jag aldrig varit en sommar, jag är bokstavligt talat britt-vit. Men först goda vänner ska jag gå och simma några längder och koppla av lite =)



Ååååååå vad jag saknar Alexander!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0