Vädergudarna

Haha men vafan! Jag vaknade klockan 9 idag av att solen sken in på mig genom mitt lilla fönster med utsikt över en tegelvägg, slängde i mig en rejäl grötfrukost för att klara en dag i parken, dunkade lite ABBA på högsta volym samtidigt som jag packade väskan med böcker och tidningar. Två timmar senare, med väskan slängd över axeln, humöret på topp och solglasögonon i högsta hugg, öppnar dörren.. Och vad är det jag möts av? Jo, den gråaste himmel jag någonsin skådat, typiskt vädergudarna att jävlas.. Vände på klacken och gick in. Jag hade en heldag i parken igår och jag fick kanske lite väl mycket färg på kinderna så det kanske var lika bra att solen gömt sig idag iochmed att imorgon börjar jag på mitt temporära jobb som Face Model för Lorel. Jag tvivlar på att de har en foundation som går i röda nyanser.. Jag ska sitta på min lilla säng och vänta på att Camille dyker upp på Skype istället =)


Lika bra att packa upp då kanske..


Parken igår. Min brittvita hy har fått en skär nyans.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hm.. Här borta är det ändå skapligt soligt nu. :P Fast jag uppfattade det inte som så jättefint igår. Underligt.

2010-08-09 @ 12:28:56
URL: http://lyckoting.blogspot.com
Postat av: becca

foundarion i röda nyanser borde uppfinnas...kommer en hel del tillfällen då det faktiskt behövs...host host, mary kay...

2010-08-09 @ 15:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0