Tsunami

Vilken trevlig fredagskväll jag hade igår i Clapham! Saga blev minst sagt överraskad när jag och Dominika dög upp på Tsunami där Saga serverade gästerna med pompa och ståt. Fuck, fuck, fuck skrek hon när hon fick syn på oss. Nu har Tsunami förlorat sin innersta kundkrets tack vara Sagas ovårdade språk. Jag och Dominika satt på uteserveringen och tömde glas efter glas och pratade snusk hela kvällen.. jag tror minsann jag hittat min själsfrände. Har ni hört mitt välkända citat, ett citat som typ Nalle Puh skulle kunna vara så dum nog att säga? "I like talking about business and politics but penises are so much more fun to talk about", ni kan väl inte annat än att hålla med hoppas jag. Vill ni ha en japansk restaurang med trevlig atmosfär, trevlig personal och priser över medel så tycker jag att ni ska besöka Tsunami i North Clapham. Kvällen avrundades på donken där vi träffade ett gay par varav den ena påstod att han spelade i "We will rock you", men när jag bad honom sjunga en liten snutt på I want to break free så ångrade han nog sitt påstående. Annars hade jag nog bett om en autograf, jag tokälskar den musikalen!


Vackra Dominika från Polen


The fabolous life of Angie

Jo förresten, jag har inte blivit dumpad av Mark. Jag fick ett sms där det tydligt framgick att han tycker om mig och han ska bjuda ut mig på middag när han kommit tillbaka från Dubai. Nu är jag lycklig igen lalalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0