Trött....

Kära vänner, jag är så otroligt trött. Har nyss slängt i mig en tallrik laxpasta som var mycket välbehövligt efter simturen i bassängen på gymmet. Jag sov hos Mark inatt så det blev inte många timmars sömn innan jag vaknade av alarmet och gjorde mig redo för en ny dag på jobbet. Jag trodde för ett ögonblick att Mark var gay, inte nog med att hans lägenhet är den prydligaste lägenhet jag någonsin sett, jag hittade en Vogue.. Killen bläddrar i modemagasin, är inte det fantastiskt? För tre sekunder tänkte jag, oh shit han har en flickvän som är ute och reser, just därför passar han på att dejta mig. Jag fick det dock snabbt bekräftat att tidningen tillhör hans mamma och hans polska städerska polerar lägenheten. Jag ska fråga mina kära flatmates om vi kan anställa en städerska, tänk vad skönt att slippa städa!

Nu måste jag sova innan jag slocknar med laptopen på magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0