Torsdag och inget mer

Jag borde nog börja vänja mig vid att gå och lägga mig vid 22 om jag ska orka stiga upp på morgonen utan att gå i sömnen fram till köket för att göra mig en stark kopp te och koka gröt. Det är så ruggigt och kallt om mornarna och speciellt när man fortfarande är trött. Jag vill inte ens börja tänka på hur det kommer bli i vinter när det är mörkt och engelsk bitande kyla. Ja alltså det är ju mitt första riktiga heltidsjobb så jag måste få gnälla lite i början över hur trött jag är när jag vaknar och hur hungrig jag är när jag slutar jobbar. Jag kanske borde börja ta del av mitt företags förmåner, gratis frukt och gratis mackor i överflöd för att överleva dagen. Igår var jag så matt i kroppen på tåget hem så jag föll handlöst i en mans knä när jag reste på mig, jag blev utskrattad på tåget när det enda jag fick ur mig "Oh sorry, I fell for you" Angelica din looser. Bland det bästa med mitt jobb är att det är sån avslappnad miljö, jag tror jag älskar att jobba inom media. Jag tror inte jag hade klarat av att jobba inom finansbranschen där allt ser så strikt ut.


Den här bilden beskriver ganska bra kylan och mörkret jag inte längtar efter. Fråga mig inte varför jag har en bild på min pappas hus i mina filer.. På tal om filer, fan vad gott det skulle vara med lite filmjölk.

Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Det positiva ar att det har med att jobb och kliva upp tidigt etc ar lite som kondition... Man tranar upp det och efter ett tag sa kanns det latt som en platt!



Jag tycker du ar jatteduktig och det ar helt OK att gnalla, lycka till idag :)

2010-08-19 @ 09:25:51
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Linda

Fan det låter soft ändå, jag vill också jobba inom media, börjar sakna atmosfären.

2010-08-19 @ 21:25:00
URL: http://lyckoting.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh fy fan Angelica! Lägg ALDRIG upp sådana där bilder igen! Jag börjar gråta och får dödsångest! Jag pallar fan inte vinter igen...

2010-08-19 @ 21:25:50
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0