The fabulous life of a model

Han var den första jag la märke till när jag såg makeup artisterna samlade, han var den enda av manligt kön. Jag bad till Gud, snälla låt honom vara min makeup artist för idag. Fredagen den 13, det kommer aldrig hända tänkte jag, det är väl min vanliga otur.. När Benjamin the head of the Loreal makeup artists frågade vem av makeup artisterna som är nummer 5 (mitt nummer), väntade jag spänt på att få se vem som sträckte upp sin hand. Det var han! Jag var överlycklig! Och vad har jag då lärt mig idag? Jo att gay guys är de bästa makeup artisterna, vilken konstnär. En Picasso fast 100 gånger bättre. Jag älskade varenda sekund när han målade mitt ansikte till perfektion. Övriga modeller konstaterade att min makeup var den snyggaste av allihopa. Jag rekomenderar er att gå till John Lewis på Oxford Street, leta reda efter Lancomes monter och fråga efter Jay Sam, ni kommer få en perfekt makeup från ett riktigt proffs. Han framhävde mina gröna ögon med körsbärstonade färger och gjorde ett underverk med mina vanligtvis ganska små ögon. Jag var mer än nöjd med resultatet. Åh jag älskar gay killar, är inte de dom skönaste människorna någonsin? För att inte tala om hur snygga de är! Varför kan inte straighta killar bry sig lika mycket om sitt utseende? Lite foundation och trimmade ögonbryn kan väl knappast skada :P




Synd att inte bilderna framhäver sminket så bra :(


Min nya vän Anne från Tyskland =)


Face Models for Loreal

Jag hade älskat att ha alla dessa produkter på mitt sminkbord!

Men nu gott folk är det slut på modellandet för min del, jag kommer sakna det för man träffar såna fantastiskt fabulösa människor. Det är lite The devil wears Prada atmosfär haha.

Nu ska vinet korkas upp och klänningen på! Jay Sam tycker jag ska ha utsläppt hår ikväll så jag lyssnar på hans ord, det är ju trots allt han som är proffset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0