St James Park

Jag är så lyckligt lottad som bor i London, jag njuter av nästan varenda sekund. De sekunder jag inte njuter av London är när jag befinner mig på något slag av Public Transport eller när killar ropar Sexy efter mig på gatan, då förbannar jag allt som har med London att göra. Men när man tillsammans med en god vän går en lång promenad från Oxford Street, genom Mayfair, vidare till Trafalgar och slutligen hamnar i St James Park, det är då jag älskar London som mest. St James Park är ett av minna favoritställen i London, det är så otroligt vackert! Vi köpte tilltugg och glass och satte oss och bara njöt och analyserade kärleksrelationer. En mycket trevlig kväll och en hel del fina bilder har jag tagit också. Nu är jag fulladdad med energi tills imorgon! Har pratat med Mark nu också, han ska ge mig ett wakeup call imorgon och önska mig lycka till på min första dag =) Dörrvakten på Louis Vuitton på New Bond street visslade efter mig där jag struttade fram på mina klackar, hade han jobbat för ett bättre märke (läs Louboutin) så hade jag slagit till, nu smålog jag bara lite fånigt och viftade med mina fransar bakom mina solbrillor från Missoni. Jag är så lycklig idag!







Bilder från vackra St James Park

Kommentarer
Postat av: Linda

Hm jag har inte varit där än, måste ändras på, ser riktigt fint ut!

2010-08-17 @ 12:47:15
URL: http://lyckoting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0