Spice it up

Gomorron goingar! Jag har snoozat bort en halv morgon, tänkte gå upp tidigt och städa lite i mitt rum men jag hade en sån fantastisk dröm om en kille som var upp över öronen förälskad i mig, han skrev en dikt om att två veckor var som två år när han var med mig för det var så mycket som hände hela tiden. Romantiskt va? Synd bara att jag var mer intresserad av hans kompis mohaha.

Mark kommer hem från Dubai imorgon, jag kräver att han ägnar lite tid åt mig (fast det säger jag inte högt förstås), jag har varit på Peter Jones vid Sloane Square och shoppat underkläder.


Jag måste ju ha någon att visa dom för nu när jag engagerat mig i att köpa ett helt set. Isaac trodde garanterat att Mark skulle gilla det. Jag älskar att ha en vän son Isaac, det är som att ha en tjejkompis fast icke-gay. Haha han hade köpt en sån där vibrerande penisring för engångsanvändning, den hade dock inte fungerat så han hade tagit med sig penisringen tillbaka till affären och slängt fram den framför en mycket pryd kassörska "It doesnt work!!", Isaac fick snabbt en ny penisring med inbygd vibrator..

Bäst att avrunda innan mitt tea kallnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0