Sound

Nämen tjenare alla söndagsslappare! Hur var eran lördag? Min lördag slutade med fotvärk och en stor fet snackbox plus lite till på KFC. Ja alltså det var ju mitt första besök på KFC någonsin så jag drog ett säkert kort och beställde exakt samma som Anne. Den tjejen kan äta alltså, jag har aldrig sett så mycket fyllekäk :P Efter massa dansande hade jag rejält ont i tramdynorna <--- säger man trampdynor? Jag läste i Kenzas blogg att hon hade rejält ont i tårna efter sina skor från Gucci,, hah inte ens dyra skor är bekväma en hel kväll. Jag borde gjort som Anne och Jennifer, haft ett par ballerinas i väskan..

Oh well, hur som haver så började jag kvällen hemma hos Anne där vi delade på en flaska vin för att sedan åka och möta upp Annes vän Jennifer. Gick till ett ställe vid Embankment som jag just nu inte kommer ihåg vad det heter, drack lite vin, minglade, dansade. Jag vet inte hur många gånger i veckan jag säger att jag har pojkvän, jag har sagt det så många gånger att jag nästan tror på det själv. Nästa gång jag ska ut ska jag ta på mig en stor fet vigselring som ingen kan undgå.. Tror ni karljävlarna slutar talla på mig då? Alltså gud i himmelen nu måste jag verkligen skynda på att skriva, skärmen gör mig svimmfärdig. Vi bytte nattklubb till Sound på Leicester Square som för övrigt sög men vi gjorde det bästa av situationen och dansade till söndermixad musik. Jag trodde ett tag jag hamnat vid säkerhetskontrollen på Heathrow. Satan vad säkerhetsgrejer, först kollar de väskan, sedan får man gå igenom en sån där pipdörr som finns på flygplatser, pep man så kom två stora vakter och kroppsvisiterade dig. Ska detta verkligen behövas? Ibland undrar jag vad det är för land jag hamnat i, akta er så jag inte mördar er med mina hårnålar.

Ha en slapp söndag allihopa! Jag ska be Anne skicka över bilder från igår för jag glömde min kamera hemma.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sån där säkerhetskontroll med pipdörr och allt brukar dom va på S2 när det är konserter och större evenemang.

2010-08-22 @ 13:06:28
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0