Sommaren är kort

Nu jäklar ska jag passa på att njuta av solen! Vem vet, det kanske är den sista sommardagen för i år. Sommaren är alldeles för kort och det känns som jag slösat bort denna sommaren, har inte haft tid att njuta av den. En solsemsester över jul hade varit nice.. Vem vill följa med?
Jag har varit på ett tufft Body Combat pass i morse, jäklar vad jag kämpade, men jag måste erkänna att jag ser ut som en tönt när jag står och boxar och skuttar mot en spegel. Jag kan inte se tuff och aggressiv ut när jag tränar, jag är en som som ler genom hela passet, en sån som lata och mindre tränade människor kan hata. Men yes när det kommer till boxningsrörelser så ser jag ut som en tönt, jag har ingen boxningsrytm, jag har en dansrytm i min kropp. Har man väl gått på dansskola är det inte lätt att komma ifrån dansrörelserna som sitter fastnaglade i kroppen. På tal om dans, jag har hittat en dansskola i London som jag planerar att joina nästa månad =) LYCKA!

Njut av de sista sommardagarna, snart kommer mörka hösten! =)


Kommentarer
Postat av: Julie

Hej, jag har funderat på att gå på body combat (finns på mitt gym här i sverige). Är det som kampsport eller som boxning? Gör man det mot sig själv eller mot någon annan, typ två och två om du fattar vad jag menar;)? jättebra blogg!

2010-08-28 @ 17:36:20
URL: http://raspberrylemon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0