Sleepy

Jag borde ha sovit för längesen men nu har jag sådan ryggskott att jag bara vänder och vrider på mig för att hitta en skön ställning. Jag och Isak har legat på soffan hela kvällen och sett på TV och film. Jag älskar att jag bor med en karl som faktiskt gillar top model! Och vet ni varför? Jo, för att han är med i programmet och agerar fotoassistent. Hur coolt är inte det? Eftersom han är fotograf är han inte sen med att kommentera modellernas acting framför kameran. Tänk vilken bra flatmate jag har höhö.


Och där somnade jag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä, fan vad coolt. :D

Älskar top model!

2010-08-10 @ 03:26:33
URL: http://lyckoting.blogspot.com
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Aaaaah! Han maste komma hem till mig och kora lite spoilers :)

2010-08-10 @ 09:36:12
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0