Off to Regent Street

Igår när jag väntade på Anne så strosade jag lite på Regent Street, jag hittade en klänning och ett par skor på Zara som jag bara måste ha så nu måste jag åka dit och knycka dom innan någon av alla miljoner turister roffar åt sig dom. Jag kan helt ärligt säga att jag ställde klockan på 8 idag för jag tänkte gå upp tidigt och gå till gymmet så jag förstår inte varför jag inte vaknade förrens halv 12, vilken disaster. Jag fick för mig att jag var tjock igår men idag är hjärnspökena borta, tack och lov för det för ikväll blir det utgång! Får ta några bakislängder i poolen imorgon istället.

Off to Regent street.nu!


Haha jag bjuder på en bild från vårmodet 2009

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha shit, färgstarkt värre! :D

2010-08-21 @ 13:38:16
URL: http://lyckoting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0