Off to Anne

Jag är mer än redo för en partykväll i London! Mina "hjälp jag är tjock" hjärnspöken har kommit och gått hela dagen, ve och fasa vad jag avskyr det.. Lite vin kommer få mig att känna mig bättre, eller iaf hjälpa mig intala mig att "Angelica du är för sjutton inte tjock". Det var längesen jag hade såna hjärnspöken, så försvinn nu! Anne berättade att den vanligaste storleken i England är stl 16, med andra ord är jag näst intill anorektiker med min size 12.



Kvällens outfit!

Oh shit, jag glömde vända på bilden..




Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Du har jattefin figur, men det hjalper tyvarr inte alltid mot hjarnspoken. Hjarnspomen sitter ju oftast inte i kroppen utan hjarnan...



Hoppas du far en jattetrevlig kvall och insert att du ar kalassnygg :)

2010-08-21 @ 19:19:36
Postat av: Charlotta

Vilken snygg outfit Angelica! Och nej, du är verkligen inte tjock! Tycker du har en jättefin figur med perfekta kurvor! Minns att jag såg en bild du hade lagt upp här tidigare (där du hade en svart kort klänning och stod i en park) för inte så länge sen och tänkte "wow! Så hade jag gärna sett ut!" Hoppas spökena försvinner för dig snarast! :)

2010-08-22 @ 12:28:25
URL: http://lillalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0