Myskväll med mig själv

Jag sitter uppkrypen i soffan framför teven och myser med mig själv. Jag brukar inte kolla på TV så ofta men nu när jag jobbar med broadcasting så kanske jag borde titta lite oftare :) Jag längtar efter att jobba imorgon. Tänk vad kul att ha ett jobb som man längtar efter att få åka till! Jag ska träffa härliga Sarah imorgon på Paddington stationen för att ta sällskap till jobbet. Hon fyller 20 imorgon så jag har köpt en liten present till henne =)


Så här ser min middag ut när jag är extra lat


Myskväll med en fet skål popcorn!

Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Tack vad gullig du ar!



Jag anvander en Canon S90 och jag rekommenderar den starkt! Det ar i princip en systemkamera i compact format.



Min tremanning som ar fotograf tipsade om den och jag blev riktigt bra van med den pa en gang, det ar helt klart en av de basta sakerna jag kopt i mitt liv nagonsin. Rekommenderas varmt!

2010-08-22 @ 21:49:04
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0