My Samantha Jones

Sist jag träffade Mark sa han till mig att de kvinnor han älskar mest i hans liv är hans mamma och hans mormor, idag fick jag ett sms av honom där han bad om ursäkt för att han inte hört av sig, hans mormor dog i morse. Snälla, lilla vän, be inte om ursäkt när något sånt har hänt! Jag förstår precis hur han känner och jag blir ju knappast bitter över att han ställer in vår dejt, stackarn :( Hur som haver så har jag spenderat dagen i Camden där jag först var på intervju för mitt national insurence number som kommer på posten om ca 6 veckor och sedan mötte jag upp Linda för lite strosande på Camden Market som avslutades med ljuvlig asiatisk mat från ett av alla Camdens matstånd. Kvällen avslutades med min nya själsfrände, min nya Samantha Jones på en pub vid Leicester Square med mängder av vin. Hon är precis som jag, undviker förhållanden, ogillar barn och vill definitivt inte ha några, älskar att resa och är lika pengakåt och karriärshungrig som jag. Jag träffade Anne som är tysk när vi jobbade tillsammans som face models för Loreal och det sa klick direkt, jag vart överlycklig när hon föreslog att vi borde byta nummer, thank GOD! Henne ska jag hänga med livet ut när alla vänner skaffat barn och inte kan gå ut för att ta ett glas vin pga att de inte har någon barnvakt. Vi ska boka resa till Madrid i höst, kan det bli mer lovely? Knappast. Jag har haft det så otroligt trevligt ikväll, men ändå kan jag inte sluta tänka på Mark, jag vill bara ge honom en stor fet kram och säga att det kommer kännas bättre så småningom. Lilla vännen..

Nu ska jag sova för imorgon ska jag gå till gymmet och kanske hinna med en snabbis till Zara på Regent Street som jag personligen tycker är den bästa Zara i London och sedan gå ut och dansa häcken av mig tillsammans med Anne och en av hennes vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0