Mozilla Firefox

Jag har hört det 100 gånger förr men ändå har jag inte lyssnat, Angelica för sjutton använd inte Windows Explorer som webbläsare, använd Firefox. Jag har haft problem med webbläsaren hela helgen så nu tog jag tummen ur och installerade Firefox istället. Än så länge fungerar det bra. Jag hade problem med att sova igår för jag låg och funderade på massa saker jag vill göra. Jag vill hitta en dansskola i London, jag saknar show dansen så otroligt mycket så nu är mitt nästa uppdrag att hitta en bra skola med rimliga priser. Och så funderar jag på att ta kvällskurser i Spanska eller Italienska bara för nöjes skull, lite extra språkkunskaper kan väl knappast skada. Och vet ni vad jag mer vill lära mig? Jag vill lära mig spela piano! Jag har alltid varit imponerad över musikaliska människor, dessutom är det bra hjärngymnastik. Det är aldrig för sent att lära sig något nytt. Vem har sagt att gamla hundar inte kan lära sig att sitta?

Åh vet ni vem som ringde mig nyss? Mark! Han är tillbaka från Dubai nu. Jag har typ längtat efter honom lalalala. Imorgon börjar jag på nya jobbet! Jag börjar faktiskt bli lite nervös, första dagen på ett nytt jobb är alltid lite pirrigt. Någon som har några bra tips på hur man ger en massa bra intryck på första dagen? Alla råd är välkomna =)



Om några veckor blir Alexander storebror! Spännande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: gud vad kul och bo i london, är det billigt där??

2010-08-16 @ 14:36:56
URL: http://domoaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag använder bara "Opera" läsaren, gillar ingen annan! tips.

2010-08-16 @ 15:11:35
URL: http://lolous.blogg.se/
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Lodonblogg

Det kommer ga kalas forsta dagen! Kom ihag att du ar en glad och trevlig tjej som alla vill jobba med, du ar ett privilegium for foretaget och de ar tacksamma for att du ska joina deras team for ett tag.



I borjan handlar det mycket om att ta in ny information vilket ar mycket mer trottsamt an vad man tror. Gardera dig med huvudvarkstabletter,red bull och en frukt forsta dagen.



Vad galler bra intryck sa kommer du gor det automatiskt da du pratar med manniskor och de upptacker att du tycker om att vara dar. Kom bara ihag att stalla mycket fragor, pa sa vis sa lar man sig snabbt och mycket!



Vad galler weblasare sa maste jag fa sla ett slag fro Google Chrome. Pa jobbet anvander jag IE, MF, Safari, Opera och en del andra men inget slar Chrome!

2010-08-16 @ 16:50:58
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0