Med kontraktet i högsta hugg

Jag har inte varit alls sugen på att blogga idag, har fan varit lite smågrinig hela dagen. Men så upptäckte jag nyss att min läsare från Wien har gett sig till känna, Camilla min nya favoritläsare höhö. Jag kommer till Wien och hälsar på dig när du minst anar! Hojta till när snön kommer, jag vill åka skridskor på en julmarknad i Wien och dricka Glühwein. Jag var trött och seg på jobbet idag för jag kunde inte sova igår kväll. Jag har spenderat dagen med att klippa reklampauser till Bones dubbat till ungerska.. kanske inte hela dagen men ändå :P Jag har börjat min hälsokampanj på jobbet idag "Dont get trapped and fat at Viasat", jag drog med mig Sarah ut på lunchpromenad, det började regna och vi var tvugna att gömma oss under en buske, typiskt.

Kom hem helt slut från jobbet, grälade lite med Isaac om disken som visade sig vara Petes, fy fan vad trött jag blir på honom. Han fick Saga till att flytta snabbt som blixten, han klagade alltid på disken och vem är det nu som bygger berg lite varstans? Looser.. Det är fan tufft att bo med tre killar alltså, speciellt för mig som är en manshatarre.
På tal om män så känner jag just nu i skrivandets stund att jag behöver Mark mer än aldrig för,, ohlalalala

Nähäpp kära läsare nu ska jag klä av mig naken, lägga mig under täcket och läsa igenom mitt kontrakt till imorgon. Hemläxa it is!


Jag kysser kuvertet med mitt kontrakt i samtidigt som jag upptäcker att min panna behöver en Botox innan jag börjar förvandlas till Gordon Ramsey.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart du ska fortsätta blogga, jag är säker på att du har en trogen fan-klubb som tycker likadant! BTW jag passade på att kolla in din gamla blogg idag men måste säga att jag gillar din nya mycket bättre (det kanske är London luften ;-)

2010-08-24 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0