Män är från Mars och kvinnor från Venus

Nu har jag och Saga lyssnat på lite feel good music, med andra ord lite töntig tjejmusik och Håkan Hellström. Vi är hjärtekrossade båda två (eller iaf vad vi tror). Ja alltså Mark har ju inte hört av sig på säkert 24 timmar, hallåååå. Klart att jag känner mitt hjärta smulas sönder till bitar. Tur att jag har Saga som har förklarat för mig hur karljävlar fungerar. Enligt Saga så känner de inte saknad på samma sätt som oss tjejer. Visst är det konstigt va? Jag behöver en manlig vän som kan förklara hur ni tänker och om ni någonsin känner ett pirr i magen eller om ni bara känner snoppen rycka till lite extra mycket ibland. Isaac min kära flatmate var inte till stor hjälp,, jag stod vid diskbänken och skrek över hur mycket jag vill ha någon som älskar mig varje dag för resten av mitt liv, det enda han sa var om jag någonsin funderat på en karriär som skådespelerska. Typiskt att ingen kan ta mig allvar. Aj, mitt hjärta. Saga frågade om jag hade ringt honom,, jaa jag ringde honom igår men han svarade inte.. Då ringer du INTE sa Saga. Haha det är så typiskt oss tjejer att lägga upp strategier. Han åker till Dubai en vecka imorgon, mycket hinner hända på en vecka. En vecka i London är som en månad i Sverige, jag kommer hunnit träffa en ny, dumpat honom, träffat en till enbart för att upptäcka att han utnyttjade mig. Låter som en alldeles vanlig vecka för Miss Karlsson.


Åh, jag fick nyss världens finaste sms av världens finaste Sofia! Hon gjorde min dag!



Kommentarer
Postat av: Linda

Har fått fler tips om Hamstead, får åka dit vid nästa värmebölja :)

Och visst är det galet, med hur olika vi tänker. Män och kvinnor alltså. Vi krånglar till det så mycket, och männen är så tjockskalliga att de inte förstår det. Hopplös kombo.

2010-08-06 @ 16:11:12
URL: http://lyckoting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0