Loreal och arbetsintervjuer

"Loreal, becuase you r worth it", där fick ni er en liten försmak på vad jag ska syssla med nästa vecka. Jag hoppas att ni är lika exalterade som jag över detta lilla inlägg, jag har varit så fruktansvärt upptagen de senaste dagarna med att springa på jobbintervjuer och med att installera mig på gymmet så jag har helt enkelt inte haft tid med att blogga. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Ni måste påminna mig om när jag glömmer att blogga :) Denna veckan har jag varit på intervju för två stora, internationella företag. Det ena jobbet är ett Broadcasting företag, när en av alla mina rekryterare ringde och frågade om jag var intresserad av att jobba med Broadcasting sa jag givetvis ja (samtidigt som jag googlade Broadcasting), jag vet jag är en disaster. Jobbet verkar tämligen intressant och jag får veta nästa vecka hur det gått för mig. MEN det är en intervju som jag var på förra veckan för ett jobb som jag vill ha mer än allt annat. Jag hade nästan gett upp hoppet när min favoritrekryterare ringde mig idag och gav mig lite updates. De håller fortfarande på att intervjua kandidater men de bad min rekryterare ringa mig och berätta att de gillar mig jättemycket men att de måste intervjua samtliga innan de kan ge besked. "Keep her warm" hade de sagt till min rekryterare. Jag håller alla tummar för att jag får det jobbet!

Men, min rekryterare hade mer att säga mig... "Angelica, jag har ett temporärt jobb för dig nästa vecka, det är ett någorlunda random jobb, men det kan vara kul.. Loreal behöver en modell för nästa vecka. Makeup artisterna behöver någon att sminka och fylla upp deras portfolie med. Du får betalt för det + MASSA gratis smink".. Gissa vad jag sa? YES, I WANT TO! Så nästa vecka ska jag alltså jobba som face model för Loreal =) Jag ska bli sminkad och få betalt för det! De betalar £7 i timmen för att jag ska sitta på en stol framför en spegel. Är inte det helt fantastiskt?! Min rekryterare sa att "You looked absolutely gorgeous when you came to my office last week, thats why I thought this job would be perfect for you". Ni inser väl att jag är lite big headed nu va? höhö




Jag shoppade en ny klänning idag. söt va?


Kommentarer
Postat av: carro

SUPER COOLT!

2010-08-05 @ 21:15:07
URL: http://www.fitnessessan.com
Postat av: Pia

Va kul att det går så bra för dig=)

2010-08-05 @ 21:36:10
Postat av: Hanna

Haha, fan vad skönt! Det hade inte jag heller tackat nej till, det är ju skitkul att bli sminkad ju! :D Och jag håller tummarna för det andra jobbet!



Och JAA! Jag vill komma och hälsa på! Pratade faktiskt häromdagen om att jag är sugen på att åka till London en weekend eller något i höst :) Åh, jag vill jag vill jag vill! Måste kollas upp ;)

2010-08-05 @ 21:41:35
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fy fan vad jag skulle vilja ha en bit av ditt liv :D allt låter så jävla nice och ditt liv leker :P skitkul!

2010-08-05 @ 22:06:28
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Cissi

hade jag haft pengar och inte pluggade så skulle jag komma på en halv nanosekund :P vill uppleva London på riktigt! första gången jag var där va jag 8 och andra gången var en dagstripp under ett scoutläger haha, jag vill ut och göra stan och shoppa i massa coola butiker!

2010-08-06 @ 01:00:03
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Linnea- ungmamma & ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna. Det skulle betyda GRYMT mycket för mej om du klickade in på länken nedanför och röstade på mej som är nummer 8! Jag ber om ursäkt om jag tjatar men man får rösta på nytt varje dag till sista augusti :)



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-06 @ 10:07:50
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Living the dream! ;)

2010-08-09 @ 14:16:29
URL: http://laev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0