Living Social

Jag "likade" en länk på Facebook, ibland kan man faktiskt hitta riktigt bra reklam på fejjan. Det var en länk till denna websidan ---> LivingSocial . Den kanske är mest aktuell för oss som bor i London. LivingSocial erbjuder varje dag speciella rabatter på lokala pubar, barer, SPAs, teatrar med mera. Det fungerar som så att varje dag får man erbjudandet till sin e-post och så köper man detta super duper bra erbjudandet och får en voucher mailad.. Bra idé va? Om inte annat tycker jag att det är ett ypperligt bra marknadsföringssätt för företagen som lägger ut rabatterna. En annan bra grej på websidan var 365 saker att göra i London. Perfa!

Ja det var väl allt jag hade att säga för den här gången. Hehe jag och Isak roar oss med att kolla på en tjej i lägenheten på andra sidan gatan som står halvt naken och erotiskt smörjer in kroppen, hon har ingen aning om att vi kan se rakt in, mohaha


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0