Långpromenad

Jag började streama filmen Coco Chanel, 74 minuter in i filmen fick jag inte se mer. Typiskt. Så nu laddar jag ner den istället, det tar en halv evighet. Tog en riktig långpromenad istället, jag gick till Notting Hill och hem igen. En rejäl promenad, fast jag bor närmre Notting Hill än vad jag trodde. Det var otroligt skönt med en promenad i den friska luften så här dagen efter en vild natt. Vet ni något som är riktigt skrämmande? Jag tror jag tappat rösten, jag har inte pratat med någon på hela dagen förutom när jag gick till corner shopen och köpte yoghurt. Jag måste säga något högt för mig själv innan jag blir tokig. Det fick bli ett ååå herre gud.

Men ååå jag måste ju berätta! Dra mig baklänges alltså. Kommer ni ihåg killen som jag dejtade för några veckor sen? Ni vet han som äger en butik på Portobello Road? Han som bjöd ut mig på fin restaurang på andra dejten när jag satt och petade i mig några dyra salladsblad och var hur ointresserad som helst, minns ni honom? Varenda helg sen dess har han skickat sms till mig och frågat om jag vill ses, varje gång har jag svarat nej för att jag har andra planer. Han borde väl ha förstått för längesen att jag inte är intresserad så idag när han messade och frågade när han får se mig svarade jag ärligt att jag dejtar en kille som jag faktiskt tycker om.. Så nu ska han nog inte besvära mig något mer förhoppningsvis.

Kära vänner jag tror jag går och knyter mig..  


Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Tack fina for din kommentar, jag tror inte du anar hur mycket jag behovde den just idag! xx

2010-08-15 @ 00:03:19
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Och ja, jag har varit pa Ice Bar, helt klart vart ett besok!



Jag var dar for nagra ar sedan da min pojkvan var inbjuden pa en release fest dar, massa b-kandisar och god sushi :)

2010-08-15 @ 00:05:58
URL: http://www.stinailondon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0