Jag tackade ja

Vilket jävla wake up call! jag fick när jag sov som bäst Jag har fått jobb och jag tackade ja! Det är ett kontrakt på 8 månader, jag ska täcka upp för någon som fött barn. Jag ska jobba för Viasat med broadcasting. Men varför har jag tillfällig ångest över att jag tackade ja? Hjälp, jag måste smälta detta... Vad gör jag om jag får det andra jobbet som jag så gärna vill ha? Som visserligen bara är kontrakt på 6 månader och betalar mindre.. Fan ryck upp dig nu Angelica, du har fått jobb! Börjar på Tisdag!


Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Lodonblogg

Grattis vad du ar duktig! Blir du erbjuden det andra jobbet ocksa sa far du ta stallning till det da, det ar ju aldrig for sent att andra sig :)



Ut och fira nu!

2010-08-12 @ 13:50:39
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Cissi

Grattis :D :D

2010-08-13 @ 10:05:06
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0