Jag har bestämt mig

Nu har jag smält beskedet jag fick för någon timma sen och jag har bestämt mig för att stå fast vid mitt ja! Efter att läst igenom jobbbeskrivningen så låter det här jobbet sjukt kul! Så nu ska jag inte ändra mig! Enda nackdelen med detta jobbet är läget, det kommer ta mig ca 50 min att ta mig till jobbet för jag måste ta tåget från Paddington, men de betalar bra så det är det värt! Det känns så skönt att ha en trygghet i 8 månader framöver! Jag firade med att köpa en flygbiljett till Dublin 24-26 september, jag ska fira två av mina vänners födelsedagar =) Jag är så lycklig nu! Har pratat med både pappa och farmor och berättat den glada nyheten! Jag är så glad att jag knappt klarar av att skriva haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad kul! Grattis! :) Mamma och pappa är också sugna på att åka till London i höst, så förhoppningsvis kommer jag dit en sväng och får träffa dig! :D

2010-08-15 @ 20:09:47
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0