I wanna grow old with you

Gomorron!
Jag somnade med mascara på igår, fråga min inte varför för full var jag ju knappast så nu har jag stått och gnuggat mascara ur ögonen. Har fått i mig en tallrik gröt också, jag har alltid varit en frukostmänniska som spenderat lång tid på att göra frukost. Nu blir det oftast bara en tallrik gröt med 1/4 äpple i. Det måste bli ändring på det om jag ska klara långa arbetsdagar. Nu ska jag klä på mig lite kläder, sminka mig och kolla när tåget från Paddington går. Japp, jag måste åka tåg till mitt jobb. Härligast hade varit om jag flyttade till Paddington, då blir det iaf 20 min kortare resa..

Jag älskar den här låten, den är så mysig <3


Kommentarer
Postat av: Trees

du jag håller med dig, modelljobb är inget för mig heller.. wanna use the brain! det var bilder som publicerades på nätet bara. så det låter mer flådigt än vad det är!

men visst är det en rolig erfarenhet!?:)

2010-08-18 @ 00:21:14
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0