I fell, I found...

Hoppade av tunnelbanan vid Knightsbridge, nästa mission var att ta mig därifrån till Sloane Square, jag gick vilse.. stapplade runt bland Porschar och Ferraris, låtsades att jag kände varenda centimeter av området. Man vill ju inte se ut som en turist när man väl tagit sig de glammiga områdena.. Snubblade på Londons ojämna trottoarplattor, ni vet såna trottoarplattor som förstör skorna framme vid tårna, snubblade, vacklade tillbaka och ställde mig rakt,, mitt framför uppenbarar sig något jag dagligen fantiserar om, och nej nu menar jag inte Robert Pattinson.. Jag stod öga mot öga med en Christian Louboutin butik. Det var ödet som förde mig dit, ödet har bestämt att jag förtjänar ett par skor..


När jag får min första lön från mitt nya jobb ska jag köpa en belöning..

Jag har haft en riktigt lovely dag idag tillsammans med Linda, vi har fikat och strosat i butiker. Min kväll har jag avrundat tillsammans med Isaac och ett glas rött i soffan. Ja, ni hörde rätt, jag har lärt mig dricka rött! Lärde mig det ikväll faktiskt haha. 1 vuxenpoäng till mig.


Linda passar jättebra i hatt, jag tycker hon ser ut som en liten porslinsdocka på den här bilden =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det blev en bra bild ju, den måste jag spara. :D

Och lite kul, jag läste lite i din gamla blogg, och såg din fascination för pattinson. Jag har inte alls sett grejen med honom, men sen kom nån på att jag har en karl som är rätt lik han, så då måste jag ju gilla honom ändå. :)

2010-08-13 @ 02:00:58
URL: http://lyckoting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0