Hola Saturday!

Vilket trevligt inlägg jag bjöd på inatt när jag kom hem, Angelica för tusan vårda ditt språk kvinna! #@#¤&##¤! Jag kan försäkra er om att jag inte vaknade före klockan 1 idag, halv 2 var klockan när jag gnuggade grus och mascara ur ögonen. Jag hann knappt gnugga klart förrens jag kände hur min mage vred sig av hunger. Blev påmind av att jag glömde äta igår, allt jag fick i mig igår var en tallrik gröt, en äggmacka, en cheesecake från Starbucks och en halv påse chips, stadigt! Inte konstigt att jag blev lite berusad lalalala...

Jag har rensat upp lite i minnet från gårdagen och jag kan inte sluta småfnittra lite höhö. Är det någon mer än jag som lägger märke till andras skor när ni är ute och klubbar? Träffade en irländsk tjej som jag halvt snubblade över när jag reflexmässigt drog tag i hennes ben när jag skymtade en röd sula under hennes sko. WOW fick jag fram, är det där Louboutin??!!! Jag ville slita av henne skorna och ge sulan en fet blöt kyss (usch på tal om kyss har jag ett svagt minne av att jag tonårshånglade med någon i baren), det kändes som hela min värld stannade upp och hjärtat slog volter (av röda sulan alltså och inte hånglet i baren). Den irländska tjejen viskade försiktigt i mitt öra,, "nä det är inga riktigt Louboutin, de är budgetskor". Vem i hela h*l*e*e* har kopierat Louboutin? Det är ju straffbart! Efter den där lilla incidenten tyckte jag att hennes skor skrattade hånfullt åt mig med sin glappande käft och röda tunga, skrikandes "Made in China"!

Haha och så har jag ett minne av när jag och Saga skulle fly från två Argentinska killar, jag lever på farlig mark när jag praktiserar mina spanskkunskaper på spansktalande människor eftersom det enda jag kan säga är relaterat till sex. Klart som fan de inte vill låta mig gå när jag sitter och hojtar Te espera espatarrada, alltså att jag väntar på dig med mina ben vresandets. Hur som haver sprang vi fort som ögat därifrån, jag sprang på mina vinglande klackar, gömde mig bakom en knut, hämtade andan och uptäckte att Saga var inte längre med mig. Ska jag våga springa tillbaka och rädda henne? Tänk om hon blivit inlurad i en gränd? Jag tog mod till mig och stapplade tillbaka, ser Saga med ett gäng mörka människor i den mörka natten. Saaagaaaa skriker jag, SPRING!!!! RÄDDA DIG BÄST DET GÅR!!!!! SPRIIING SAAAAGAAA! Allt går i slowmotion förstås. Då ser jag att Saga står där med ett stort leende på läpparna och pratar svenska med det mörka gänget,, typiskt svenska turister att se så maskerade ut.

Men slutet gott allting gott.. eller ni som läst förra inlägget vet att så var inte fallet. Mina fötter har iaf återhämtat sig så nu finns inget att klaga på.



Nämen vilken fin turistbild jag knäppte med min mobilkamera igår

Tea time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0